Hoppträning & min fredag

hopptränade igår på hippo och det gick huuur bra som helst! vi körde lite lydnadsövningar med travbommar, hinder på volt, kombination och en linje. safari skötte sig himla bra och det blev bara små hinder tills slutet av träning då anna höjde upp rätt bra till mig och safari. alla fick en övning var och min blev att träna på kombinationen. vi kom bra på den hela tiden så anna höjde & höjde och tillslut var vi uppe i 110cm. safari kom perfekt på hindret och klarade det finfint. så duktig min lilla snuffe.
<3 <3

min dag idag
började med skolan, hade klassfoto. fotografen var lite speciell med sjukt härlig, haha. "Är du snygg idag? PUSS! snart kommer jag fram och kramar dig! " ja, det var några ord från fotografen.

efter skolan tog jag bussen in till stan,eller stallet. gjorde iordning safari och drog ut på en barbacka tur. han var pigg, men det blev rätt lugnt idag. dressyrtävling imorgon! nico ska tävla Safari i vännäs.
pom vilade, han har sträckt sig eller nåt i ett bakben, eller om det är nåt i ryggen? vet inte riktigt, men nu vilar han och ska göra det några dar framöver.

efter stallet följde jag med ewe hem ett tag, sen bar det av hemåt. har inte gjort något speciellt hemma, var ute med hunden en sväng för ett tag sedan och min blick gick rätt ner i backen. höll utkik efter grodor/paddor. jag är sjukt rädd för dom kladdiga sakerna.

so there you have it! jag har ställt larmet på mobilen på 06.00 och jag ska snart dra igång en film som jag kan somna till.
jag avslutar detta inlägg med en bild på mig och jussi.

jusssi

jag hoppas alla får en bra helg! pusssss/emma


















Kommentarer
Postat av: Eve

HAHA Nussi :P :)

2009-09-04 @ 23:58:07
Postat av: Hanna

Åh ni är så himla duktiga :)

2009-09-05 @ 00:32:10
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0