Hopptävling i Stöcke

hopptävlade ju i lördags, 12/9.
Safari skötte sig super bra och var pigg och glad!
vi hoppade en LC, och det blev en rivning i omhoppningen, men det gör ingenting för han får gärna riva så länge han sköter sig. han var lite tittig på publiken när vi kom in men sen brydde han sig inte om nåt utan koncentrerade sig på hindren.
mamma filmade så jag lägger in filmen här.

http://www.youtube.com/watch?v=Luo-O9d3k68

är väldigt nöjd och safari fick massor med morötter efter.
förövrigt är jag hemma från skolan idag, har feber, hosta och SJUKT ont i halsen, fasar för varje gång jag måste svälja. jag knarkar strepsils halstabletter, men det måste vara typ två timmar mellan varje så jag räknar minuterna. jag tog en klockan 08.00 så nu får jag ta en igen, yaaay!
hoppas ni mår bättre än mig, annars krya! pusss/ emma


Kommentarer
Postat av: sandra

grattis ni är fina ni två!

2009-09-14 @ 23:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0