såhär är det..

min ponny Pom Pom har fått vila ett år för att försöka läka en skada i frambenet.
men när vi tog hem honom i somras var han fortfarande inte helt frisk så sommaren 09 fick bli hans sista
sommar. han har för det mesta fått gå i hagen, men jag har varit ute och skrittat honom lite då och då för att han tycker så mycket om att få vara ute o röra på sig.

mamma berättade igår att Pom skulle åka på tisdag, imorgon.
men efter skolan när jag kom till stallet berättade hon att dom hade ringt från slakteriet och
sagt att han fick komma nästa tisdag istället, alltså om en vecka.
så jag får en vecka till med min finaste. ska skämma bort honom och överösa honom med kärlek den sista
veckan vi får tillsammans.



det kommer bli jätte jobbigt, men det blir bäst såhär..
min finaste..

Kommentarer
Postat av: sofia nilsson

Jag blir tårfärdig när jag läser de här emma..

när du berättade på skolan förstod jag inte att Lilla pom ska bort, oj vilka minnen vi har tsm emma.. du jag och pom, minns du när jag ramlade ner i brännäslorna?

vi älskar honom alla,!<3

2009-10-12 @ 20:32:11
URL: http://sofiansfoto.blogg.se/
Postat av: Julia K

tycker syndd om dig emma. så sjukt hämskt, men de kmr bli bra!!<3

2009-10-12 @ 21:00:34
Postat av: wilma

men emma :( verkligen tråkigt att höra.. pom har ju hängt med dig ett väldigt bra tag nu. förstår att det är jobbigt för dig. kram

2009-10-12 @ 21:54:05
Postat av: random

fan emma det sög juuuu

du måste ta dig tid nu

2009-10-12 @ 21:56:44
Postat av: viccy

åh lilla pom gumman stackare <3

2009-10-12 @ 23:00:53
URL: http://vickenyfiken.blogg.se/
Postat av: amanda

lilla finaste pom!

2009-10-13 @ 08:13:58
URL: http://hettoo.blogg.se/
Postat av: lotta

hur fan kan man skicka sin älskade häst på SLAKTEN?

finns faktiskt så man kan kremera hästar, fick göra det med mitt gamla sto för några år sen.

Hällre kremering än slakt, tycker det är djurplågeri !

2009-10-26 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0