it's just the way it is!

Idag när jag kom till stallet kändes det väldigt tomt.
Ingen Pom som svarade med en nick när jag visslade mot hagarna.
Men jag vet att han har det bra nu, inte ont längre..

Red Safari på ridbanan idag, han var seg från början,
men kom sedan igång och var på tårna.
Efter stallet följde jag med mamma på Nybro Konditori
(konditoriet som jag praoade på) och köpte bakelser.
Jag åt min för ett tag sen, en maräng bakelse, så ska snart ut och springa.


förevigt i mitt hjärta..

Igår orkade jag inte berätta om min dag så jag tar det nu.
Efter stallet igår så gick jag en sväng med mamma på stan, fick en kappa
från Nicole för 700kr. Sen gick jag iväg på Gina Tricot och köpte ett
par leggings, 99kr och en svart/grå randig tröja, 199kr.

Det var disco på kvällen i Hörnefors. Funderade på om jag verkligen skulle gå,
men jag har fina kompisar som stöttar mig, så dom fick med mig ut.
Discot var lite trögt från början, men kom igång efter ett tag.
Helt okej kväll som slutade med att jag sov hos Amanda. pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Anna

väldigt hemskt att förlora sin pålle när du kännt honom så länge ://

2009-10-30 @ 19:53:31
URL: http://annawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0