bara ett litet, u know

sitter och lyssnar på spotify, har sökt på britney spears och jag måste säga att jag får lite flashbacks när jag hör de gamla låtarna!
idag har jag ridit en väldigt pigg och trippig Safari. det var riktigt kallt på morgonen idag och det var väldigt hårt på marken vissa sträckor där inte solens strålar hade lyst.

har anmält mig till en klubbis i vännäs som är imorgon, men jag får se hur det blir med det för det skulle
kanske vara dåligt väder och regn/snö och då är det risk för halka.
annars om vi skippar tävlingen så är det träning på kvällen och då är det förhoppningsvis inte halt på vägarna.

btw. ska även skriva ett inlägg om min prao+lägga in bilder därifrån!
ska inte skriva så mycket, skulle ju ta det kort.
hoppas ni har haft en trevlig lördag, min har varit helt okej! pusss/emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0