What's up folket?

Jag har just sett halv åtta hos mig, trevligt program!
Skoldagen var väldigt chill. Som jag skrev igår har vi elevensval vecka och jag fick bild. Så jag har bild hela veckan och slutar kl 14.00. Perfekt! Idag på bilden målade jag julkort och hade roligt med tjejerna.

När skolan var slut för dagen tog jag bussen in till stan och mamma hämtade mig som vanligt vid busshållplatsen och stjussade mig som vanligt till stallet :)
När jag kom fram till stallet bytte jag om till ridkläder och gjorde iordning min lilla pärla. Sedan blev det en barbacka tur ut i skogen. Jag ställde honom och jobbade honom i form. Gjorde även öppna,sluta och skänkelvikning. Travade en bit och gjorde samma saker.
Han var lugn och fin idag, imorgon blir det vilodag för Amir.


Från bilden idag, jag & josse.
Jag fick en ansiktsmålning på bilden idag så att det skulle matcha mina öron på huvan. Förresten, tröjan jag har på mig är den som jag beställde från www.melba.se :)
Nu ska jag se på programmet Ullared, sedan blir det att ta en dusch! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0