Premiär ritten

(om man inte räknar med provridningen)
Idag red jag ut i skogen med Amir, skrittade 40min.
Jag red honom i form och ställde honom höger/vänster,mjukade upp honom lite. Gjorde lite halter och kollade så att han lyssnade på mig. Han är relativt lugn nu, blir lite små vimsig ibland och stirrig, men han har ju bara varit här nå dar. Han kommer nog lugna ner sig när han bott in sig mer och fått koll på omgivningen.



Sötnosen!
Blir eventuellt att dra in honom till ridhuset i helgen.
Det är så hårt i marken nu så det går inte att göra mycket annat än skritta.

Nu ska jag plugga, har både Idrott&Matteprov imorgon!
wish me luck! pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Anna

åh vad söt :)

2009-11-10 @ 21:14:22
URL: http://annawestermark.blogg.se/
Postat av: .

Tycker han är bamse lik pompom

2009-11-10 @ 21:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0