nattsvart

Ute är det nattsvart nu. Känns jobbigt, man blir så trött när det är mörkt ute. Och det känns verkligen drygt den där perioden när det knappt blir ljust på dagen?! Aja, när snön kommer blir det ljusare.

Skoldagen var rätt seg. Skulle egentligen göra två prov, men jag skjuter på det till nästa vecka, om jag inte gör bort något imorgon eller på fredag. Annars blir det fyra prov att göra nästa vecka..
Mamma var ute och promenerade med fina Amir idag och gjorde iordning allt så hon tyckte jag skulle fara direkt hem efter skolan..

Ikväll vet jag inte vad som händer. Jag får väl se om jag tar mig för att göra något plugg. Känner mig bara trött, till och med lite depp.
pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0