Hela dan, varje dag!

Idag har jag haft en rätt fullspäckad dag.
Dagen började med att jag vaknade hos Ewelina. Vi låg och drog oss ett tag, sedan åkte vi in till stan. Vi ville ha lite mer bränna så vi drog förbi på Sun Tan och tog en 20 minutare.
Mina fräknar kom fram ännu mer och på kroppen brände jag mig lite, så just nu är jag lite mer röd än brun!
  

När vi solat klart gick vi ner på stan ett tag, sedan begav vi oss till Ewes praktik - Hotell Uman.
Där blev det nygräddade våfflor med grädde&sylt!
 

När våfflorna var uppätna hämtade mamma mig. När vi kom fram till stallet började jag göra iordning Amir. När hästen och grejerna var inpackade så rullade vi iväg mot Hippo.
Det var första hoppträningen efter uppehållet och även min och Amirs första hoppträning. Vi hoppade inte för våran vanliga hopptränare, utan för en som heter Johanna Forsman.
Vi började med travbommar, sen skulle vi komma på en trekombination. Första hindret var ett plank och Amir testade mig lite och stannade. Jag tog om det och var bestämd och då hoppade han.
Resten av träningen gick helt okej, inga fler stopp. Vi tränade mycket på sitsen och vägarna. På slutet hoppade vi en bana, sista delen på banan var en båge. Där emellan fick han korsgalopp så det tog vi om, annars gick det jätte bra! För att vara första träningen är jag helnöjd!


Fina Amir<3
När vi kom tillbaks till stallet blev det att duscha Amir och ge alla hästarna mat.
Det var min dag det och imorgon är det skola, men det är rätt chill ändå. Vi har
elevensval så vi slutar två hela veckan!;)
Hoppas ni haft en bra helg! pusss/emma





Kommentarer
Postat av: Anna

yeeey, horseware täcke! :) dom äger ^^

Är det flugorna som varit i hans öron?

Dumma flugor :(

2009-11-28 @ 19:16:38
URL: http://annawestermark.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej :) Sådär ser det iallafall ut när knott suger blod ur örat under en längre tid ^^ Det går bort efter några år..

2009-11-28 @ 21:04:33
URL: http://annawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0