Gymnasievalet

Idag har jag varit och besökt Gymnasium, jag hade valt att besöka Östra & Dragonskolan.
På förmiddagen besökte jag Östra, där hade jag valt Livsmedel. Även Amanda hade valt Livsmedel på Östra och det var bara vi som hade valt Livsmedel på förmiddagen så det var bara vi två och två tjejer som visade oss runt. När vi kom fram till bageriet fick vi ta på oss lite fina kläder och börja göra krämbullar!
 fin va?;)
När vi gjort några stycken så fick vi ta en var och sätta oss i ett rum och fika,
krämbulle & saft, mmmm;)
 

När vi var färdiga på Östra tog vi bussen till Dragonskolan. Där hade jag och Amanda valt Stylist med Spa. Där får man lära sig olika håruppsättningar, makeup, manikyr, massage mm..
Jag fick mina naglar målade av Rebecca, så nu har jag röd/svarta naglar!

När vi var färdiga på Dragonskolan slutade vi så mamma kom och hämtade mig och Amanda. Amanda lämnades av på stan, men jag fortsatte mot stallet. Jag red ut på Amir barbacka. Från början gick det bra, sen när jag skulle börja trava blev han piggeliin och ville springa på, så då fick jag göra tempoväxlingar, samla ihop honom, sen gick det huur bra som helst! Han var super fin på slutet.

Nu börjar snart Desperate Housewives igen så jag ska gå och bänka mig framför tvn!
Btw, vilket gymnasium tror ni jag väljer?
~Mjöliga Livsmedel eller Piffiga Stylist med Spa?
pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Malin.

Det känns som att du väljer livsmedel kanske:)

2009-11-17 @ 21:44:09
Postat av: mandie

INTE KUL MED DENNNA BILD NÄR JAG EJ HAR NGT H¨ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!

2009-11-17 @ 21:59:06
Postat av: Evelina

STYLIST grejjen!



2009-11-18 @ 16:40:19
Postat av: :P

men sexy :P

2009-11-18 @ 17:19:48
Postat av: :P

men sexy :P

2009-11-18 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0