första advent

Jag har just ätit en god middag och idag tändes första ljuset på adventsljusstaken.
Bara fyra veckor kvar till julafton!

Det blir ingen hoppträning för mig ikväll. Febern hade gjort tvärtemot min vilja och gått upp istället för ner..
Men jag har hoppat för Frida förut. Jag kan inte kalla det direkt hoppträning för det var när jag provred en ponny som hon hjälpte till att sälja. Men jag vet lite hur hon är iaf.
På tisdag är det hoppträning för en som heter Camilla Pettersén, så om jag känner mig bättre tränar jag kanske då istället.
För övrigt så vilar Amir idag:)


Efter middagen fick jag en chokladkalender av min kära mor;)
Nu blir det en bit chokladmousse tårta och tv-tittande. pusss/emma


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attityd

sv: tack så jätte mkt sötnos !

man blir så glad då man får höra sånt :)

2009-11-29 @ 18:37:53
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0