back from hipp0

Ridningen på hippologum gick bra tycker jag. Har inte riktigt kommit på honom i formen än, men idag gick det rätt bra! Från början blev det att han hade upp huvet och jag smyglängde tyglarna så fia fick påminna mig några gånger. Men när vi kom igång gick det bra. Även fia fick prova rida och efter att hon ridit fick jag hålla lite extra koll på Amir för att se så att hon inte rymde med honom, då kan ni ju gissa vad fia tyckte om honom..

Amir fick skutta över ett räcke några gånger och det tyckte han var så kuuul. Fina ponny:)                           
Fia tycker att vi passar riktigt bra ihop och att jag rider honom bra och det är jätte roligt att höra! Jag längtar verkligen till första hoppträningen, kommer säkert bli superkul!                                     
Efter ridningen fick Amir massa morötter och då var han nog lika nöjd som mig ;)

Nu sitter jag hemma hos Fia i hennes säng och har för övrigt Fia snarkande bredvid. Vi har sett 17 Again och den var verkligen jätte bra! Kanske för att Zac Efron är snygg som jag vet inte vad!                                       
Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men fia har väl redan planerat allt in i minsta detalj.



Hoppas ni får en trevlig lördagkväll! pusss/emma


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul att läsa att de går bra:)

2009-11-14 @ 16:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0