Otursdag!

Torsdag den 10/12, alltså idag, är min otursdag!
Oturen började när Josse skulle sparka på en boll och stod framför mig. Hennes sko flög och träffade mig rätt i facet. Det gjorde rättså ont i både näsan och överläppen. Men överläppen tog mest stryk och förvandlades till en fläskläpp..

Skoldagen gick och det blev idrott. Folk var borta pga lucia & match, så det var fyra personer med på idrotten.
Vi spelade en blind boll lek. Jag och Amanda på ett lag och Jesper och Josse på ett lag.
Man hade en sida var och man skulle försöka få bollen över motståndarens mål (ett streck) och man såg ju inget så man fick ligga på golvet och försöka lyssna och blocka när bollen kom. Men då rullade iaf Jesper bollen i full fart och jag såg ju inte vart bollen kom så då träffade den mig på hakan. Ej skönt!


När vi stod och väntade på att få börja NO lektionen så höll jag och Jesper på och boxade på varandra. Just när jag sa "inga slag i ansiktet" fick han in en träff på min underläpp. En massa blod kom så jag fick springa till toaletten och hämta papper som jag fick sitta med i munnen på NO lektionen.

Det var min skoldag! Har ni haft en dag då det inträffat flera oturliga saker?
pusss/emma


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har haft en kass dag!

2009-12-10 @ 23:05:53
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0