Om några timmar

är det ett helt nytt år! -2010!!!

 

Jag har just kommit tillbaka hem till Sofia efter att ha varit på affärn och köpt pommes frites. Vi skulle köpa chicken nuggets också, men det fanns inte så nu sitter fia i telefonen och försöker tvinga sin kille att gå till affären och köpa, haha!

Jag har hunnit vara i stallet idag och ridit Amir. Han gick helt okej. Han fick bara galoppera en liten bit, för jag nötte mest på i traven och jobbade honom i ett lugnt tempo. Han var fin :) Och när jag hoppade in i bilen när mamma skulle hämta mig hos Sofia så blev jag glatt överraskad. Sakerna jag hade beställt från www.eliteladies.se hade kommit och låg i baksätet.

Jag duschade för ett tag sen och efter det så provade jag kläderna, skit snygga ;)


Kvällen är iaf planerad så att jag äter middag hos Sofia med Sofia såklart, Jake, Lina och Simon. Sen blir det att ta bussen till hörnefors för att vara med Willy och lite annat folk. Hoppas ni får ett gott nytt år! pusss/emma


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Sv: Hah ja det är lugnt! Har aldrig spö på FuttPlutt. Och jag rider ingen annan häst än han!

2009-12-31 @ 14:26:52
URL: http://nicolinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0