Med i tidningen

Pappa tog hem VK idag pga att jag var med, på första sidan;) Men var inte med på någon bild, det stog bara i texten att jag och Amir hade vunnit hoppnumret. Haft min fina pärla ca en månad och är redan i tidningen haha.

Idag var det såklart skolan till att börja med. När plugget var klart tog jag bussen in till stan. Pappa skjutsade mig till stallet och jag red en skritt tur med Amir i skogen. Gjorde lite skänkelvikning och öppna/sluta, mjukgörande, men han var väldigt mjuk i kroppen.
Efter stallet har jag bara varit hemma och chillat..

Bjuder på en bild på mig och finastefia från när vi hade blåa linser ;)
Bror är i köket och håller på göra stekta bananer med sirap, ska se hur
det går för honom! pusss/emma


Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

Åh vad mysigt! :) Jag och pojkvännen ska nog göra det på fredag och samtidigt slänga fram lite tomtar! :P Jobbar alla andra dagar så det får bli fredag.



Blåa linser är så snyggt! Funderar på att beställa.

2009-12-07 @ 21:54:56
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

Go kväll :)

allt bra?

2009-12-07 @ 21:57:14
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0