Lördagkväll

Hej alla, här har ni en trött Emma som skriver ett inlägg!
Min dag har varit superkul. Vaknade hos Sofia. Vi chillade ett tag sedan kom mamsen och hämtade mig. Vi drog till stallet och packade och gjorde iordning Amir för bilfärd.
När vi kom fram till Hippologum ställde vi in hästen i en box sedan var det möte med tjejerna i julshowsnumret. Vi planerade lite sedan gick vi och gjorde iordning hästarna. Amir fick en tomteluva på sig och han var så söööt!
När alla var klara gick vi till ridhuset och började rida fram och när alla hinder var framtagna satte vi igång med numret.
Att kalla Amir taggad räcker inte till. Han var sjuuukaste taggad när vi galopperade på led och när vi började hoppa var han som skjuten ur en kanon. Men även fast han var pigg skötte han sig helt okej och jag är nöjd.
Numret är att man ska tävla mot ett ekipage och man hoppar en bana samtidigt(man har egna hinder) och den som snabbast rider klart banan vinner, its so simple. Amir lyssnade bra och tog finfina svängar.
Hoppas bara han sköter sig imorgon när det kommer vara en hel publik där som kommer vara aspeppade!


Hade tänkt bjuda på nya bilder, men det hade inte min dator tänkt
så jag får bjuda på en gammal sommar bild! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0