Hippologums Julshow 2009

ÄGDE!
Det var sjukt roligt att vara med i julshowen och jag tror alla diggade vårat nummer;)
Det var 2 shower, ena började kl 10. I den showen åkte jag ut direkt pga rivning.
Jag kan ju förklara vårat hoppnummer lite bättre, Man tävlade mot varandra och skulle försöka hoppa banan snabbast, men var man snabbast och fick fel så förlorade man. Dom som vinner möter varandra och slår ut varandra. Tillslut är det final och den som rider snabbast vinner då allt.

I andra showen gick det ganska mycket bättre. Jag gick inte direkt in för att vinna, men det gjorde Amir och tog hem det också! Han var riktigt taggad, men lyssnade ändå bra. Och efter att ha hoppat banan några gånger svängde han som av sig själv! Haha.
Och en av gångerna när jag travade till starten sa hon som var som speaker ba; Vilken traav! En applåd för traven!
Haha oxå fick vi det, naw;)

Här har ni film från julshowen, enjoy!

Jag fick rida ett ärevarv,men då hade batteriet tagit slut på kameran.
Men Amir har iaf varit jätte duktig idag!!  pusss/emma

Kommentarer
Postat av: mandie

DUKTIGA!

btw du var nog sen sötaste tomten jag har sett!

2009-12-06 @ 21:42:37
URL: http://amandamandie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Söta ni är :D

2009-12-06 @ 22:14:29
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Postat av: Evelina

duktig och fin amir :D

2009-12-06 @ 22:38:41
URL: http://stillbroke.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Såg er idag! Gud vad kul att ni vann och vilket super snygg ponny du köpt! Håller med om traven som hon sa.. haha, du måste tävla han i dressyr! Kommer gå hela vägen där med!

2009-12-06 @ 23:09:55
URL: http://nicolinastenberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

haaha grattis lillemms<3 :P

2009-12-07 @ 11:12:13
Postat av: Jasmine

Vad glad jag blir när jag ser filmen, det syns att han verkligen trivs hos dig :)

2009-12-07 @ 14:28:22
Postat av: jesper/Tayler

Mycket bra mycket bra emma så ska det se ut själv kan man ju bättre :) (a) nä ba skojja

2009-12-07 @ 16:21:39
Postat av: sandra

Grattis till framgångarna!:)

2009-12-08 @ 20:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0