gottegris

Hej alla gottegrisar. Jag sitter just nu och lyssnar på musik + äter godis ;)
Kom hem från skolan för ett tag sedan. Åkte direkt hem för att Amir vilar idag så mamma fixar iordning åt honom.
Idag på skolan hade Willy tagit med sig idomin och jag hade lovat honom att använda det och vara idomin fjortis om han gjorde det. Och det gjorde han!
Så idag gick jag runt med idomin på läpparna + en prick på näsan & morrhår haha!

Jag tog lite bilder, men jag kan inte visa några just nu. Jag brukar lägga in bilder på laptopen via bluetooth, men det vill inte funka just nu och sånt är alldeles för komplicerat för mig. Vilka problem man har va? Nämen pappa ska få hjälpa mig med det där sen.
Idag är det tisdag och det betyder inte att det bara blir att se halv åtta hos mig,utan det blir såklart också att se Desperate Housewives!!

Vad händer för er ikväll? pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Sv: Hihih det hade varit jätte kul! :D Jag tror han kan bli/är riktigt duktig på sånt! Eller han har ju utseendet och gångarterna!

2009-12-08 @ 17:00:30
URL: http://nicolinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0