Fredag

Hej alla, hoppas allt är bra med er. Själv är jag mätt och belåten efter en bit hemgjord pizza!
Idag följde jag med Sofia till forslunda. Skoldagen började med en lektion för en snubbe som kallades "Hornet" för att han hade nåt hornliknande på huvudet..
Andra lektionen var mek eller nåt, vi mekade med nånting som hörde till en traktor, i think?
Tillsist var det lunch sedan slutade vi.

Efter forslunda drog jag iväg till Amir. For ut på en skritt tur. Jag taggar morgondagen & söndag ;) på söndag är det julshow på hippo och imorgon är det genrep. Det kommer förhoppningsvis bli jätte kul!


Nu ikväll är det lite olika saker inlpanerat. Jag tror att vi först ska träffa några killar,
sen ska vi iväg och träffa ett annat gäng. Vet inte riktigt hur kvällen kommer se ut
men det lär jag ju bli varse om;)
Vad händer för er i helgen? pusss/emma


Kommentarer
Postat av: Elin :)

Nu har du chansen att bli länkad i min blogg! Kolla in den och läs mer! :)

2009-12-04 @ 17:33:06
URL: http://honkiis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja julen börjar närma sig med stormsteg, jag är som tur är nästan helt klar med mina julklappar. Återstår bara något till farmor (mormor för dig) och pappa.. Farmor är svår att ge något till. Hon har ju allt! Pappa är dock min värsta, men en sak har jag klart iaf..

2009-12-04 @ 19:20:05
URL: http://theangelic.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

Haha, sikken tur! ;P Fick va barnvakt idag igen så jag har bara bakat pepparkakor med henne! :D

2009-12-04 @ 20:26:59
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0