Dead Silence

Go Kväll! Jag och Sofia har just tryckt i oss några mackor och ska nu fortsätta se den påbörjade filmen Dead Silence som vi började se innan vi for ut. Vi har varit ute och åkt bil med pojkarna+mickis och det var som vanligt trevligt.

Idag på stan hittade jag en svart/grå längre huvtröja på Gina Tricot för 249kr som jag köpte direkt. Skitsnygg!
Sen när vi var in på skopunkten hittade jag ett par klackiskor för 299kr som fick följa med mig hem.

Efter stan drog jag och Sofia till hennes morfar och åt julmat. Jätte gott!!! Vi åt runt 17.30 och innan det hade vi inte ätit nåt så vi var sjukt hungriga!
Men nu blir det att fortsätta se film, sedan sova! God natt/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0