Almost gone

Febern är nästan borta, men hostan sitter i. Men det kommer den nog göra ett tag framöver..
Jag är hemma från skolan även denna dag. Det enda som är skönt med att vara sjuk är sovmorgonen, men resten av dagen är ju sjukt tråkig. Saknar verkligen min fina klass nu!

Nu när jag tittar ut så ser jag att solen är framme,yay<3.. Jätte härligt när solen är framme för då blir det ljust längre på dagarna och det är ju mycket härligare med sol än regn som det har varit flera dagar.
Efter regn kommer solsken ;)

Jag funderar på att gå ut och ta lite kort med systemkameran senare. Ni märker väl ifall jag gör det för isf lägger jag upp några bilder här. Hoppas ni får en solig dag! pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0