nutid&dåtid

börjar med att skriva lite dåtid.
hopptränade i torsdags med Safari, hoppade bana och det gick riktigt bra! Safari skötte sig riktigt bra, det var bara en gång som det blev ett missförstånd så jag åkte av. red mot en kombination och jag började "tar han ett till galoppsprång eller hoppar han stort?"  han hoppade stort och vi for in i hindret så jag åkte av. hoppade upp igen och tog om det, men kände att jag inte hade han riktigt framme och han började titta åt sidorna. efter kombinationen så styrde jag mot en vattenmatta och då stannade han, tog om det och han hoppade. sen hoppade jag om hela banan och det gick super!
nu hoppar jag från torsdag till idag!

dagen började med att väckarn ringde vid 07.20, gjorde mig iordning, åt, kläder på, sminka, fixa håret, sen iväg mot bussen. hände inget speciellt i skolan idag, långdag till 15.30. tog bussen hem direkt idag, vilodag för pållarna.
när jag kom hem bakade jag tigerkaka med min bror carl, sen gick jag ut i garaget och började greja med min moppes framhjul, som hade noll luft. pappa kom ut och hjälpte mig fylla luft sedan tog jag mig en åktur för att se så att luften var kvar och det var den, yay!
fick även mitt moppekort idag, ännu mer yay!

så det var väl min dag de, i helgen blir det tvådagars tävling på SURF & på torsdag blir det provrida en ponny.
hade inte mycket mer att komma med, så hare bäst! puss/ emma

tigerkaka gott med tigerkaka!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Vad är det för en ponny du ska testa då? ;D

2009-08-25 @ 15:41:55
URL: http://nicolinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0