Hoppträning/Markarbete på Hippo

Hade hoppträning/markarbete idag(igår). började med lite travbommar och vi skulle böja igenom hästarna ordentligt på en volt. sen hoppade vi en linje och sen fortsatte vi med en båge och man skulle verkligen överdriva med att ställa hästen i svängarna. det sista vi gjorde var att hoppa bana: linje,båge,båge,linje.
safari var duktig, men rätt seg,men det var ju iofs ganska varmt. hoppade banan två gånger, andra gången gick bättre. jag var tvungen att kämpa på ordentligt för att lilla knubbsälen skulle galoppera på framåt, men han skötte sig fint och tjurade ingenting!
*
haha han var så söt. jag skrittade upp på banken och det gick finfint upp,men ner tyckte han det var lite komplicerat. han tyckte jag var dum som ville att han skulle gå ner när det inte fanns nåt att gå på. först stog han och viftade med frambenen för att försöka hitta marken och tillslut kom han på att den fanns lite längre ner så då gick det fint! haha sötsaffie.

nicolina var & tog lite bilder så jag lägger ut några här, ENJOY :D

<3

<3

saf

=)
min fina safari<3

hare bäst! pusssssss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0