hoppträning & hopptävling

börjar väl med hoppträningen(igår). vi hoppade bana och jag hoppade först bana på 80cm sedan 90 cm. det gick verkligen super och safari lyssnade jätte bra och var pigg och glad. hoppade inge mycket med Safari för han gick så himla bra.
Provred ju även en d-ponny igår. avslöjar inte än vilken ponny det var, det kan jag återkomma med senare.

nu till hopptävlingen!
hade egentligen inte ens tänkt tävla idag, men jag skulle vara med i laget så jag efteranmälde mig till LC(80cm) och LB(90cm) som var lagklassen och det blev även min debut. 
LC~ han var riktigt fin, men var inte riktigt framme så vi hade ingen bra fart. men hoppa gjorde han och det slutade med en felfri runda. 

LB~ skulle ju tävla i laget men då blev det att jag tävlade individuellt istället. jag var faktiskt inte ett dugg nervös och det var jätte skönt! safari hade mycket bättre fart i denna klass, men jag tabbade mig och svängde försent mot 3:an så vägen blev ringlig och jag hoppade före safari så han rev, resten av banan gick ruskigt bra. tappade stigbygeln i kombinationen, men det gick ändå ;)

blev inga placeringar, men jag är verkligen supernöjd över båda rundorna och Safari var verkligen super.
nu bjussar jag på lite bilder, men kameran strejkade när jag tävlade så kvallan är inte på topp.

<3
*******KVALLA**********KVALLA**********KVALLA**********KVALLA********
<3

<3

<3 värdens bästa Safari, helt klart!

hoppas alla får en riktigt bra helg, pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Evelina

Söt du är Emma! Saffie också :)

2009-08-29 @ 23:48:37
Postat av: JENKO :)

HAR DU NÅGRA BILDER PÅ MIG?, jag är fett sugen på bilder! :)

2009-08-30 @ 18:17:34
URL: http://jenkoo.bilddagboken.se
Postat av: Amanda

åh,ni är så fina tsm!

2009-08-30 @ 21:46:22
URL: http://hettoo.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh,ni är så fina tsm!

2009-08-30 @ 21:47:15
URL: http://hettoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0