my day

ja, idag har min dag mest tillbringats på Umåker. Jag var på hästloppis med mamma och sålde lite grejer. och sen har jag ju såklart köpt lite grejer också, hehe. de här sakerna har jag köpt:
* 2 par ridbyxor, ett par gråa & ett par jeansridbyxor - 200 kr
* 1 vitt schabrak - 100 kr
* 1 magplatta - 200 kr
* 1 ljusblå tävlingsskjorta - 20 kr

jag är väldigt nöjd över grejerna!
efter loppisen åkte vi hem, jag tog moppen till stallet och red ut barbacka på Safari.
sjuuuuuuuukt härligt väder, värsta sommarvädret!
Safari var taggad och idag fick han börja trava. har skrittat honom en vecka. men han var iaf väldigt fin idag :)
efter stallet blev det hem och äta grillat, riktigt gott!

sååå, här har ni min dag. =) hoppas ni haft en bra dag! pussssss // emma

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill åxå äta grillat :O å ha en bärbaris :O

2009-04-26 @ 22:41:30
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0