lok/reg hopptävling, hippo

LÖRDAG
LC, debut - både saffe o jag var väldigt spända så det blev ett stopp på näst sista hindret i omh. , men jag kände att jag inte hade honom så framme heller, inge speed.
men det gick endå bra o jag är nöjd. sen så fick han sova över på hippo.

SÖNDAG
LC - safari var mkt piggare o han var speedo.. super fin på framhoppningen, oxå sen ute på banan gick han huuuuuuuur bra som helst !! men då klantade jag till det, tänkte fel o tog fel hinder. men för mig gick safari felfritt, and i fucked it up! :) :)
jag är supernöjd, det var min andra hopptävling me honom, deb. LC och min första tävling som är större än klubbis haha ;D JAK ER SOPERNOEJD!


söt      ~ LC DEBUT, lördag

safari <3 pompom <3 PUSSSSSSSSS ///EMMA

FILM > http://www.youtube.com/watch?v=r507SMgxnto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0