hej alla!

okej, jag börjar med att skriva att pom är hemma igen, det känns superskönt men samtidigt har vi ju typ inte råd att ha en som bara står, ge mig en trisslott med 10 miljoner?
nämen jag är glad för stunden, jag har ju honom hos mig nu iaf.
jag var ute o skrittade med honom ca 30 min idag, ba mys!

och safari, han har ju sina busdagar, för nå dar sen fick han fnatt o kastade av mig 2 ggr! grrr.
men för det mesta är han som en nallebjörn!
förresten gjorde jag en upptäckt igår, när jag longerade honom så slog jag med spöet i marken o då stegrade han, cirkuspåwnie!

& imorrn blir det uppe med tuppen, ska först dra in safari till teg för att han ska skos,
sen ska jag ut med pom en sväng, sen bär det av till hippologum för hoppträning :)

ajuste, nu äre höstlov! känns hur skönt som helst, jag behöver verkligen vila, dumma 8an!
innan lovet hade vi 4 prov, 4 DRYGA PROV! 
men blablabla, ingen vill läsa om skolan!

åh, kan det inte bara bli 1 nov? då är det hopptävling i vännäs, ska tävla 60/70 & 80/90 ! TAGGAR JEWL! ! ! !

men annars var det väl inte så mycket mer så hejdååååå! :)




<3    ¤ Pom Pom


> ÅH, SOMMARBILDER! <



<3  ¤ Safari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0