:)

hej alla glada.
har inte skrivit här på ett tag, men nu ska jag ba berätta lite.
jag har hunnit vara i sikeå & tävla, det gick ba bra :)
sen några dar efter tävlingen blev pom halt så vi for till vetrinären Birger.
Han undersökte & sa att pompis hade fått en inflammation i ett framben, så han måste
nu vila hela sommaren.
det suger,det enda jag vill är att pom blir bra, annars vet jag inte vad jag gör.
jag hoppas av hela mitt hjärta att pom blir frisk !
                       men aja, det är ba hålla tummarna & försöka va glad endå!

har gjort en hage hemma på gården så då brukar jag gå hem med pom
så han får äta lite, :) puss










Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-31 @ 21:42:19
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0