:)

hej jag heter emma & är den segaste på uppdatera :)!
jag var ju ner till övik o provred 2 ponnysar.. det blev cponnyn, Safari !

vi har varit med i en dressyrtävling, LD:4 kom vi 2a .. LC:1 kom vi 3a .
duktig påwni ;).. men igår var han stygg ponny, han slängde av mig när jag skulle galoppera, 2 gånger åkte jag av!
aja, säger bara en sak : PONNY FASONER


amen iaf, har varit in med pom till vet. för nå veckor sen. han har fått medicin i 2v nu så om en vecka ska vi
in igen o kolla hur det ser ut.. pom ser iaf ut som en köttbulle just nu, aldrig varit så fet !

* åh nu taggar jag 7 augusti
hopptävling stöcke ! ! !

pusshejba! / pomp&saffe is thaa best .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0